Wednesday, March 11, 2009

Lepas Geram

Hari Ini...

Panas dan sakit hati. Satu Story yang seakan- akan nampak macam bodoh tapi kebenaran mmg B*DH. Sakit bila mendengar but sakit lagi kala bahu memikul.

Tgh hari dalam keaadan yang sedang lapar dan dahaga....

Kring....!!!! Kring!~!!
Yes.. May i help u??
Hi... saya investigation Officer.. Zainal( bukan nama sebenar) you nak teruskan ke siasatan mengenai report yg u buat tu. Tanya officer tu kepada Zuriq ( nick name )

Zuriq jawab... yes, but why??
Officer: Saya bukan apa, saya dah dapat gambaran dari cctv 2 org yg keluar dari bilik tu but bagi saya belum cukup bukti untuk menuduh mereka yg lakukan kejadian tu. So whats ur opinian??

Nak terus kan ke or nak tutup kes??tanya OFFICER tu pada Zuriq.

Officer tanya nak terus kan kes or tutup je??

The moral of the story......kalau aku nak tolong jawab ni jawapan nye" You as a officer, lu pikir la sendiri! so kalau gambar org tu setengah body kat cctv, so semua case tutup la??

Senang betul keje.
Kambing!!! ( Lepas geram)